Kamis, 19 November 2015

Bliss Rahsia Menyembuhkan Asli '- Beri Syarikat Pharma Miss

Bliss Rahsia Menyembuhkan Asli '- Beri Syarikat Pharma Miss

Mari kita mulakan dengan soalan kecil; kali terakhir apabila anda mempunyai sakit kepala Apa yang kamu buat untuk menanganinya? Anda mengambil pil, bukan? Anda mungkin melakukan perkara yang sama apabila isteri anda pun turun dengan selesema atau keasidan. Fakta apa yang anda dan berjuta-juta di seluruh dunia tidak menyedari adalah bahawa syarikat-syarikat farmaseutikal pemasaran pil tidak pernah memaklumkan kepada anda tentang kesan-kesan sampingan buruk mereka yang kadang-kadang adalah lebih buruk daripada penyakit itu sendiri dan juga bahawa terdapat penawar semula jadi jauh lebih baik tersedia untuk setiap dan tiap-tiap penyakit.

Penyembuhan Asli untuk Setiap Hari Penyakit

Masalah seperti tekanan, keletihan, masalah usus, tidak dapat tidur dan lain-lain yang umumnya diklasifikasikan sebagai masalah harian dan yang anda balas dengan pil kegemaran anda atau kapsul, boleh dirawat dengan cara-cara semula jadi yang ringkas. Adakah anda percaya kita jika kita mengatakan bahawa hanya dengan bertafakur, minum kuantiti air yang besar dan makan dalam jangka masa yang tetap anda boleh menyelesaikan semua masalah di atas? Jika anda tidak yakin, mencubanya kali seterusnya anda turun dengan mana-mana daripada penyakit di atas.

Penyembuhan semulajadi untuk Penyakit Kronik

Satu penyakit seperti bronkitis atau gangguan seperti asma, yang kronik dalam alam dan memerlukan ubat-ubatan yang serius dan teratur, boleh diubati sebahagian besarnya dengan ubat semula jadi. Hanya dos harian secawan campuran madu, kayu manis dan daun selasih boleh menyembuhkan kedua-dua mereka. Di samping itu, penyakit kronik seperti buah pinggang dan jangkitan kencing boleh dirawat dengan pengambilan yang tinggi mineral air tepu dengan pengambilan jus oren dan teh catnip pada siang dan malam masing-masing.

Penyembuhan semulajadi untuk penyakit kardiovaskular dan Kanser

Bukan hanya penyakit biasa, jantung dan kanser pesakit yang serius juga boleh menunjukkan hasil yang positif apabila dikenakan dengan ubat semula jadi. Sebagai contoh, seseorang yang mempunyai kesesakan yang serius dalam arteri, jika dirawat diberi makan dengan ekstrak cecair daripada Aloe Vera atau Salvia tumbuhan miltiorrhiza, hasilnya adalah agak positif. Di samping itu, pengambilan bawang putih, Vitamin D dan teh hijau mengurangkan pertumbuhan sel-sel kanser di dalam badan dan membantu melawan penyakit ini.

Pada hakikatnya, ubat semula jadi boleh merawat kebanyakan penyakit yang diketahui oleh manusia. Walau bagaimanapun jenis baru seperti jangkitan virus selesema babi, yang memerlukan ubat-ubatan yang serius. Masalah dengan pil, kapsul dan sirap adalah bahawa mereka boleh menyembuhkan penyakit dalam tempoh yang singkat, tetapi terdapat kesan-kesan jangka panjang yang buruk, yang syarikat-syarikat farmaseutikal jelas tidak mahu sesiapa pun tahu.

Walau bagaimanapun, perkara yang sebenarnya adalah bahawa, penawar semula jadi mungkin cara terbaik untuk melindungi dan merawat diri anda daripada kebanyakan gangguan yang anda mencari dalam hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar