Kamis, 19 November 2015

Mitos Kolesterol Keperluan Siasatan

Mitos Kolesterol Keperluan Siasatan

Saya telah di ubat statin sejak saya berumur 9 tahun! "

Kiraan kolesterol saya adalah 225, tetapi Dr. saya memberitahu saya bahawa ia mempunyai untuk turun ke 175. "Ini adalah hanya beberapa daripada banyak komen yang didengar oleh pengamal demi hari! Kebanyakan orang tidak memahami perkara pertama mengenai kolesterol dan dengan cara yang sama ia seolah-olah bahawa kebanyakan profesional perubatan tidak sama ada ini adalah kes di mana pemasaran telah diambil alih daripada sains dan rasa asas yang sama dan menyebabkan banyak sakit kepala untuk semula jadi;. pengamal kesihatan

Kolesterol dibuat di dalam hati dan ia adalah satu bahan penting bagi keseluruhan kesejahteraan. Oleh nilai-nilai kolesterol berkurangan anda bekerja untuk melemahkan kesihatan yang baik dan tidak meningkatkan ia. Kolesterol tidak racun.

* Kolesterol adalah salah satu daripada molekul yang paling penting di dalam badan.
* Kolesterol menjadikan hormon, termasuk hormon seks
* Kolesterol dihasilkan oleh hati dan bekerja dengan hati yang dihasilkannya hempedu.
* Kolesterol adalah penting untuk pencernaan
* Molekul saling kunci Kolesterol lipid yang menstabilkan membran sel
* Kolesterol adalah blok binaan penting untuk penjanaan sel.
* Mengurangkan kolesterol menyebabkan badan hancur.
* Masalah sebenarnya adalah keradangan.

Ini merupakan satu lagi contoh di mana pemasaran mengambil alih dan membawa kepada sains yang tidak baik. Oh, kolesterol mengambil bahagian dalam pembuatan hormon seks, oleh itu jika anda mengurangkan tahap kolesterol anda akan mencari libido anda mula terasa berat juga. Adakah ia berbaloi?

Kolesterol mempunyai fungsi yang sangat penting di dalam badan. Ia bertindak seperti Elastoplasts atau Bantuan Band. Apabila terdapat kecederaan, kolesterol bergegas ke lokasi kerosakan. Ia kot kawasan yang cedera dalam lapisan perlindungan kecemasan. Ini adalah sama seperti apabila anda terluka. Anda memohon Bantuan Band sebagai lapisan penutup perlindungan yang menyimpan kotoran dan bakteria dari luka dan perlindungan ini adalah langkah pertama dalam proses penyembuhan, menurut pakar pemakanan klinikal. Kolesterol memberikan meliputi perlindungan untuk kecederaan dan kemudian kolagen dan lain-lain blok pembinaan semula datang bersama-sama dan memulakan proses penyembuhan.

Menariknya, kolesterol diangkut ke laman web kecemasan oleh LDL, atau lipoprotein ketumpatan rendah. Dalam ujian untuk menentukan tahap kolesterol, LDL dilabelkan sebagai lelaki yang buruk. Gambar adalah sedikit daripada fokus di sini! Ya, lemak darah boleh menjadi faktor dalam penyakit kardiovaskular, tetapi untuk melabelkan LDL sebagai penjahat sekeping adalah sedikit seperti menyalahkan ambulans bagi kemalangan itu. Sebaliknya, HDL, atau lipoprotein ketumpatan tinggi diletakkan dalam peranan wira. HDL adalah semata-mata medium pengangkutan. Ia mengambil kolesterol kembali ke hati selepas ia telah menyelesaikan tugasnya di tapak luka. Apabila ia datang kepada kolesterol isu sebenar adalah saiz molekul. Kedua-dua HDL dan LDL molekul kolesterol yang sangat besar, rantai karbon-hidrogen-oksigen yang mengandungi 27 atom karbon, 46 atom hidrogen dan satu atom oksigen. Walau bagaimanapun, saiz molekul boleh berbeza-beza, kata pakar pemakanan klinikal Ini adalah satu arteri tersumbat kawasan bahaya.

Sebagai alat perlindungan kecemasan, tahap kolesterol akan meningkat selepas kecederaan. Jika anda pergi ke doktor gigi dan mempunyai gigi dicabut, tahap kolesterol anda akan meningkat kerana ia pergi untuk menyembuhkan rongga atau jika anda jatuh dan terluka perkara yang sama akan berlaku. Jika terdapat keradangan, potong atau gigi diekstrak ini akan menyebabkan paras kolesterol meningkat. Ini adalah percubaan badan untuk memulihkan diri sendiri. Walau bagaimanapun, terdapat kes-kes keradangan kronik di mana badan sedang berusaha untuk menyembuhkan atau melepaskannya daripada jangkitan dalam tempoh masa yang berlarutan. Keradangan kronik boleh disebabkan oleh pelbagai sebab-sebab yang berbeza, tetapi kesudahan adalah bahawa kolesterol memainkan peranan yang penting dalam penyembuhan keradangan.

Jika keradangan itu tidak sembuh dan hanya berterusan, tahap kolesterol akan meningkat. Untuk menangani isu ini, anda perlu pergi dan menyembuhkan keradangan sekali dan untuk semua. Jika kecederaan yang lambat sembuh, paras kolesterol anda akan meningkat. Ia kemudian satu idea yang baik untuk mengambil makanan tambahan untuk membantu sistem imun melakukan tugasnya dengan baik. Isu suplemen adalah satu yang berduri; cadangan adalah dengan mengambil anti-oksidan yang kuat dan detoxer keseluruhan seperti Alpha-Lipoic Acid dengan Co-Enzyme Q10 untuk memberi hati muatan bantuan. Untuk ini menambah beberapa semula jadi Vitamin C.

Terdapat, bagaimanapun, satu keadaan yang menimbulkan keradangan berterusan dan mencegah tubuh daripada penyembuhan sendiri. Inilah yang lebih kerap daripada tidak adalah punca tahap kolesterol tinggi, dan bahawa bahan diabaikan adalah insulin. Pengamal Kesihatan Holistik memberitahu kita bahawa tahap insulin yang tinggi adalah punca keradangan kronik. Pemakanan yang tidak sihat, dan senaman terlalu sedikit yang menyebabkan lebih ramai orang untuk menjadi tahan kepada hormon insulin penyimpanan. Keadaan ini menyebabkan pertambahan berat badan, tekanan darah tinggi dan kencing manis lewat. Ia adalah gula darah dan insulin yang punca utama penyakit jantung dan tidak kolesterol. Ini adalah di mana anda perlu pergi untuk menjawab soalan yang berduri hiperkolesterolemia.

"Setakat ini kita telah melihat bahawa ubat statin tidak jawapan kepada kononnya meningkatkan tahap kolesterol" kata pakar pemakanan klinikal. Jadi apa jawapannya? Bagaimana kita mengelakkan penyakit jantung dan strok? Kami datang dengan tips ini untuk membantu anda menyembuhkan masalah.

• Jika anda seorang perokok, berhenti!
• melarikan diri dari perangkap homocystine itu. Homocystine menurut laporan yang diterbitkan oleh American College of Cardiology pada tahun 2006 merupakan faktor utama dalam serangan jantung dan strok.
• Dalam individu yang sihat, homocystine, sendiri sebagai hasil metabolisme asid amino, mudah ditukar kepada methionine tidak berbahaya. Tetapi dalam kes-kes kurang sihat keadaan adalah sangat berbeza.
• Homocystine boleh membuat kekacauan dalam sistem kardiovaskular. Mengapa? Ia suka kolagen. Kolagen memainkan peranan yang penting dalam penyembuhan dan pembinaan semula tisu. Kunci di sini adalah keradangan.
• Homocystine membina dalam laman radang kerana pertalian dengan kolagen. Ini boleh membawa kepada penyempitan atau menyekat arteri. Berikut adalah bahaya.

Apa cara penyelesaiannya? Sesetengah pakar pemakanan klinikal memberitahu kita bahawa jawapannya adalah asid folik, sebahagian daripada kumpulan B vitamin. Alat bantuan Asid folik dalam penukaran homocystine untuk methionine. Ia didapati dalam kebanyakan jika tidak semua rumusan pelbagai vitamin. Malah British Medical Journal menyatakan bahawa penurunan kecil dalam tahap homocystine berkurangan peluang serangan jantung sebanyak 15% dan strok sebanyak 24%. Satu kajian Cina yakin mempunyai tahap ini pada yang mengejutkan 60%.

Bagaimana kita meningkatkan tahap asid folik?

• Langkah pertama adalah untuk meningkatkan pengambilan alkali yang kaya dengan sayur-sayuran berdaun hijau. Anda memerlukan sekurang-kurangnya lima hidangan sehari.
• Kurangkan pengambilan arak.
• Berhenti mengambil ubat-ubatan ke kaunter seperti ubat tahan sakit (aspirin, ibuprofen, pil kawalan kelahiran, dan lain-lain).
• Jika anda mengambil ubat anti-diabetes, anti-convulsant dan anti-psikotik, yakinlah tahap homocystine anda terlalu tinggi. Anda akan perlu untuk menambah.

Semua vitamin tidak sama. Syarikat-syarikat farmaseutikal mahu kita percaya bahawa vitamin dan mineral sintetik adalah sama saja bahan yang wujud secara semula jadi. Ini tidak benar. Yis bir itu telah wujud selama bertahun-tahun. Ia telah terbukti menjadi jawapan kepada anemia ini lama dahulu seperti tahun 1931. Ini adalah sumber terbaik yang berlaku secara semulajadi Vitamin B, termasuk Asid Folik. Dos perlu berada dalam kawasan 400mgs setiap hari dan ia perlu diambil dengan makanan untuk keberkesanan maksimum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar