Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Kitchen - Ulas

Pemulihan Kitchen - Ulas

Ulas (Eugenia Caryophyllata atau Syzygium aromaticum) adalah herba yang sangat panas, tetapi manis. Permintaan untuk Ulas membantu melancarkan "Age of Exploration". Rempah di Timur sangat menarik kepada orang Eropah dan usaha mereka untuk laluan yang lebih pendek untuk mendapatkan mereka mengubah dunia.

Penggunaan Ulas untuk lebih daripada sekadar rasa yang telah wujud selama berabad-abad. Seawal 207 B.C. sesiapa sahaja yang ditangani maharaja Cina diperlukan untuk memegang ulas dalam mulut mereka untuk menutup bau mulut. Orang Cina juga digunakan untuk merawat jangkitan kulat, cirit-birit, kurap dan hernia,

Ulas adalah pengawet. Ia adalah tradisi untuk meletakkan Ulas menjadi ham cuti, tetapi tidak menyedari bahawa tradisi ini bermula kerana ia membuatkan daging tahan lebih lama.

Ulas datang dari pokok-pokok dan bunga kering dan minyak adalah apa yang digunakan.

Bagi seorang pengembara Ulas membantu penyakit ketinggian perjuangan dan juga cirit-birit dari makanan dan minum badan anda tidak digunakan untuk.

Kimia utama di ulas adalah eugenol yang membunuh bakteria dan virus. Kajian menunjukkan bahawa minyak cengkih boleh membantu membunuh beberapa jenis bakteria staphylococcus. Ia adalah bernilai untuk bronkitis dan untuk menghentikan muntah.

Eugenol juga merangsang pengeluaran insulin dalam badan. Ulas boleh berguna untuk meningkatkan kecekapan ubat digunakan oleh pesakit kencing manis.

Untuk membuat teh dengan Ulas, gunakan 1 sudu teh herba tepung 1 cawan air dan curam mendidih selama 20 minit.

Ulas adalah anestetik tempatan yang bagus untuk sakit gigi, memohon ulas berhampiran gigi atau cengkih minyak pada kapas berhampiran gigi. Ia digunakan dalam beberapa over-the-kaunter ubat penahan sakit sakit gigi.

Luka, luka, lebam dan gigitan serangga semua boleh dirawat dengan tuam Ulas. Untuk membuat tuam mudah, mengisar sehingga beberapa ulas, bercampur dengan air untuk membentuk pes, memohon kepada luka dan tutup dengan tuala panas.

Ulas juga besar penghalau serangga semulajadi. Letakkan beberapa ulas sekitar di mana anda sedang duduk di anjung atau anda boleh membuat penghalau dengan a / kombinasi minyak cengkih 10-1 minyak sayuran dan gosokkan pada kulit anda.

Ulas adalah dianggap "selamat" herba, tetapi dengan bayi pastikan untuk mencairkan minyak sebelum menggunakannya untuk tumbuh gigi masalah.

Untuk maklumat lanjut mengenai pemakanan dan herba ubat sihat melawat saya di http://ezherbalhealing.com.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar